KIA CEE`D

KIA CEE`D
Auto miejskie zaprojektowana z myślą o wymagających kierowcach, wprost imponuje rozwiązaniami – to europejski HIT.
- Z układem SPAS działającym w oparciu o sygnały 10 czujników, parkowanie nigdy nie było takie łatwe!
- Drogę do celu pomoże znaleźć najnowszy system nawigacji z 7-calowym ekranem dotykowym.
- Najwyższej jakości materiały wykończeniowe, 3 poziomy temperatury podgrzewania, ergonomiczna kanapa i niezwykle przestrzenny bagażnik stanowią o najwyższym komforcie jazdy.

 2013-kia-ceed-61

 2013-kia-ceed-12

 


Wkrótce do salonów Polmotor trafi nowy model Venga z instalacją LPG.
KIA Polmotor
KIA Koszalin Stare Bielice 8b-1 – Biesiekierz Telefon: 94 343 88 90
KIA Szczecin ul. Wisławy Szymborskiej 8

4 komentarze:

  1. Akurat to auto jest dla mnie zdecydowanie za małe, ale muszę przyznać, że jak najbardziej warto jest w ogóle posiadać samochód. Muszę przyznać, że fajnie o samej motoryzacji piszą w http://www.gazetawielkopolska.pl/uslugi-swiadczone-firmy-zwiazane-branza-motoryzacyjna/ i na pewno warto się z tym artykułem zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co mi wiadomo to faktycznie to auto jest dość popularne na naszych drogach. Moim zdaniem także bardzo fajnie na stronie https://kioskpolis.pl/co-zrobic-gdy-sprawca-ucieknie-z-miejsca-kolizji/ opisano co należy zrobić gdy w trakcie kolizji, jej sprawca nagle ucieknie z miejsca zdarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie samo już posiadanie samochodu jest czymś bardzo ważnym i muszę dodać, że także bardzo chętnie skupiam się na tym aby moje auto było sprawne. Jeśli wydarzy się jakaś awaria to wtedy wiem, że pomoc drogowa https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ na pewno chętnie i szybko przyjedzie po nas.

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzisiejszych czasach trudno znaleźć rzetelną firmę zajmującą się skupem aut. Na szczęście trafiłem na https://vikingskupaut.pl/. Ich zespół pomógł mi w całym procesie sprzedaży, a także zapewnił uczciwą wycenę mojego pojazdu. Jeśli myślisz o sprzedaży auta, polecam odwiedzić tę stronę.

    OdpowiedzUsuń