KIA PICANTO


KIA PICANTO

Niewielki i niezwykle atrakcyjny samochód, zadziwiający elegancją i komfortem, niespotykanym w tej klasie.
- 3,6 metra pełne najwyższej jakości i najnowszych rozwiązań technicznych.
- Stylistyczne dzieło sztuki ze sportowymi zderzakami i oświetleniem LED.
- Ergonomicznie wyprofilowane fotele i kanapa tylna dostępne są w wielu wariantach kolorystycznych.
- Jedno z najbardziej przestronnych wnętrz w tej klasie aut.

 Oszczędne auta KIA z fabryczną instalacją LPG 
 

 



Wkrótce do salonów Polmotor trafi nowy model Venga z instalacją LPG.

KIA Polmotor
KIA Koszalin Stare Bielice 8b-1 – Biesiekierz Telefon: 94 343 88 90
KIA Szczecin ul. Wisławy Szymborskiej 8

4 komentarze:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie akurat takie auto jest zdecydowanie za małe, ale jak widzę to całkiem sporo osób się nimi porusza. Ja chcę kupić na pewno coś większego. Jak również czytałem na stronie https://kioskpolis.pl/wspolwlasciciel-a-kupno-samochodu-o-czym-nalezy-pamietac/ to dobrze jest wiedzieć co zrobić jeśli kupujemy auto i istnieje współwłaściciel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat to auto jest dla mnie zdecydowanie za małe, ale muszę przyznać, że jak najbardziej warto jest w ogóle posiadać samochód. Muszę przyznać, że fajnie o samej motoryzacji piszą w <a href="http://www.gazetawielkopolska.pl/uslugi-swiadczone-firmy-zwiazane-branza-motoryzacyjna/>http://www.gazetawielkopolska.pl/uslugi-swiadczone-firmy-zwiazane-branza-motoryzacyjna/</a> i na pewno warto się z tym artykułem zapoznać.

    OdpowiedzUsuń